måndag 27 september 2010

Blandade känslor...

när det börjar närma sig avresedagen, eller morgonen. Planet till Mallorca lyfter 07.15 och jag blir upphämtad 03.30. Jag borde verkligen gå och lägga mig. Har tillbringat dagen i Södertälje med mamma och Helge. Lite shopping inför resan och lite nya plagg till höstgarderoben. Kom hem lite lagom trött, har fixat middag, lagt barn, packat det sista och slagit in paket till barnen. Små paket, ett för varje dag vi kommer att vara ifrån varandra. Och det var det blev så påtagligt, sju dagar utan mina stora killar. Jag vet att de kommer att ha det jättebra och att jag, Helge och mamma kommer att ha det jättebra. Men ändå så smyger sig en lite vemodig känsla sig in i hjärttrakten. En vecka utan mina fina stora killar. Saknar dem redan...
Twitter
Facebook

1 kommentar:

  1. Ha en underbar resa, o passa på att njuta ordentligt av att inte passa upp på alla,,kram chatto

    SvaraRadera