torsdag 16 september 2010

Beslutsångest

Det kom en rabattkupong från Lindex i brevlådan idag. Handlar man för 400 Kr så får man 100 Kr i rabatt, handlar man för 600 Kr så får man 150 Kr i rabatt osv. Jag har varit inne och spanat lite i webbshopen tidigare och har sett många fina plagg. Undrar vad man ska välja? Jag tycker att det är lite svårt att veta vad man ska satsa på när man går hemma. Ofta faller jag för klänningar och tunikor av olika slag. Men de jag har sedan tidigare har varit sparsamt använda. På morgnarna ska det gå fort, det ska helst inte bli skrynkligt efter två sekunder, det ska vara bekvämt och inte allt för känsligt för fläckar och dylikt.

Höstens stora trend är stickat! Stora oversizetröjor eller klänningar att kombinera med strumpbyxor eller leggings. Det kanske är något att satsa på...


Glansig leggings...



snyggt tillsammans med en stickad klänning i grått...

eller en tunika i begie.

Eller... det finns hur mycket som helst. Vi får se vad det blir.
Twitter
Facebook

2 kommentarer:

  1. Låter helrätt med oversize-tröja och legging/strumpisar. Skönt, skrynklar inte och så bekvämt!
    Kom hem från Strängnäs och Lindex idag med en stor kasse kläder. Roligt att hitta kupongerna då...
    Har du möjlighet att ses nån sen em/kväll nästa vecka? Är ledig idag men både jag o Emmerick har feber.
    Nästa vecka är barnen hos Benny. Vad sägs om att komma och hälsa på i min våning? Jag kan måndag eller tisdag. Åker bort på torsdag och är borta över helgen =)
    Kram Cicki

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ett ganska bra mode! Typiskt att hitta kupongerna hemma i brevlådan när man redan shoppat loss :( Hittade du något roligt? Jag tittar gärna förbi hos dig, tisdag passar bäst för mig.
    Vi hörs!
    Kram

    SvaraRadera