lördag 5 december 2009

Vitaste vitt...


Skötbord från Coop


Korg i återvunnen plast från Handed by


Innehåll i korgen so far...


Spjälsängen är bäddad och klar!

...blev det i sovrummet idag när jag monterade ihop både skötbord och spjälsäng! Jag brukar låta Patrik stå för monteringen av möbler, det är nämligen inte min starka sida. Det brukar gå till på följande sätt: entusiastisk (det här ska jag fixa!), lite lätt uttråkad (det tar längre tid än jag väntat mig), uttråkad (hur ska jag ta mig ur detta?), uppgiven (det är här jag brukar ropa på Patrik). Men det här var möbler helt i mitt tycke och min smak, få och stora delar! Spjälsängen hade vi sen tidigare. Både Hugo och Hektor har legat i den. Skötbordet köpte vi på Coop (vilken budget shoppare jag har blivit!) för ett tag sedan. Hektor ville prova både spjälsäng och skötbord. Det ska bli spännande att se hur han reagerar när bebisen kommer. Ena stunden vill han vara stor för att i nästa vara liten...

I övrigt så har det varit en bra dag! Som du säkert förstår (med tanke på min monteringsinsats) har min rygg varit riktigt bra idag! Det är fortfarande jobbigt att böja sig ner och att komma upp ur säng, soffa och dylikt men den molande värken har inte alls funnits där idag. Kan det vara akupunkturens förtjänst? Jag hoppas i alla fall det, nästa vecka är det vattengymnastik och akupunktur som gäller igen!
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar