måndag 21 december 2009

Bebisshopping


Luktfri blöjhink


Gulligt babygym med Pingu och Pinga

I dag var det dags för akupunktur igen. Jag har haft ganska ont i ryggen de senaste dagarna men i morse hade det släppt lite i ryggen men vandrat upp i höften i stället (gnäll, gnäll). Min sjukgymnast sa att det kan vara väderbetingat. Efter nio nålar kände jag mig åtminstone avslappnad och mer rörlig. Det brukar dröja lite innan smärtlindringen verkar.

Då jag ändå var i närheten av Babyland passade jag på att åka förbi där. Tyckte att jag fyndade riktigt bra saker till bebisen. Både babygymet och blöjhinken jag köpte var nedsatta och dessutom hade jag en värdecheck att utnyttja!

Väl hemma har vi bara tagit det lugnt, jag har känt mig trött och lite låg. Som tur är har killarna lekt jättebra hela dagen. De har byggt ett skepp i Hugos säng och varit sjömän. Nu har leken tagit en annan riktning men de leker fortfarande. Patrik lagar middag och allt är frid och fröjd.
Twitter
Facebook

2 kommentarer:

  1. Vilket fint babygym! Nu börjar det närma sig....

    Therese

    SvaraRadera
  2. Nu kan den nya babyn komma, mormor och morfar är på plats på Nygatan, nej jag tror vi väntar åtminstone till juldagen.

    SvaraRadera