torsdag 3 december 2009

Nedräkning...


Filt med svarta och grå lejon från Kappahl



Julig kudde från Coop (!)


Tunika från Kappahl



I dag var det akupunkturdag. Det kändes lite motigt att åka in till Södertälje idag igen. Jag har varit så trött de senaste dagarna. Men med facit i handen så var det värt att åka in. Jag fick fler nålar idag och jag kände redan efter behandlingen att rörligheten i höfterna och benen ökade.

På vägen hem stannade jag till på Coop för att handla lite. Köpte bland annat pyttesmå blöjor till bebisen, nedräkningen har börjat. Nu är det inte så lång tid kvar. Hektor märker också att det börjar dra ihop sig och funderar mycket kring lillebrors ankomst. Igår frågade han mig hur jag tror att det kommer att kännas när bebisen har kommit. (Hmmm, det låter som om han kanske fått den frågan tidigare...). Vid middagsbordet konstaterade han vidare att när bebisen har kommit så blir det fyra killar i familjen och bara en tjej! "Då måste vi få en bebis till, en flickbebis, så att det inte blir så orättvist". Men den åsikten är han ensam om i familjen :)
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar