torsdag 3 mars 2011

Mmmmm...



Sitter och njuter av en god smörgås och en latte, lyssnar på fågelsången genom det öppna fönstret och tittar till Helge lite då och då där han ligger ute sover. Tanken var att vi skulle iväg på Öppna Förskolan idag men Helge somnade innan jag lämnat Hektor och Hugo ska hämtas klockan 12.00 idag så det känns bara stressigt. Jag låter honom sova istället så tar vi det lite lugnt här hemma innan vi hämtar Hugo. Eventuellt blir det en sväng in på biblioteket också. Känner mig faktiskt pigg och utvilad för första gången på flera dagar nu. Helge har varit förkyld och sovit oroligt och vaknat flera gånger per natt. Men tack vare solljuset igår och en god natts sömn känns det mycket bättre idag! Och även om solen inte skiner idag känns det som om den är på väg nu...våren. Jag har inte känt det förut men nu, nu längtar jag verkligen!
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar