fredag 4 mars 2011

Kalas

Hektor ska på kalas imorgon. Vi hörde oss för och födelsedagsbarnet i fråga önskade sig pyssel, ritgrejer eller en klänning. Valet av present blev lätt, pojkmamma som jag är. Självklart köpte vi en klänning. En härlig maxiklänning med vit botten och lite paisleyinspirerat mönster i rosa och lila. När jag skulle leta efter klänningen på webben (där den tyvärr inte fanns) hittade jag dessa gobitar. Hade vi en flicka skulle dessa små nyckelplagg införskaffas inför den kommande våren.

Jeans+jacka=vår Här i ny tappning. En helt underbar jeanskappa. Jag är svag för detaljer, det blommiga fodret är en sådan.
Vårfräsch tunika i blått och vitt, lika fin till jeansen som till ett par leggings.
Söt klänning med blommönster (jag har en liknande)

Bilderna kommer från Lindex.
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar