söndag 14 mars 2010

Gör om gör rätt eller kör om, kör rätt...

I dag har vi varit och hälsat på Mia, Albin och Elin. Efter att ha vägt fördelar och nackdelar mellan att köra bil kontra åka tåg "vann" det tidigare. Väl hemma vet jag inte om jag fortfarande känner likadant. Jag tycker verkligen inte om att köra bil i Stockholm. Jag snurrar till det hela tiden, tar fel avfart i rondeller, i tunnlar och gör andra stressrelaterade handlingar. Jag fick ringa till både Patrik och Mia som support vid min körning. Men fram kom vi! Och vi hade en jättemysig dag tillsammans med god mat, goda minnen och många goda skratt!


Hektor och Helge


Helge


Mia och Helge
Twitter
Facebook

3 kommentarer:

  1. Tycker du är jättemodig som ger dig upp till stan med bil! Själv vågar jag mig inte ens ut på motorvägen....

    Hur har det gått med huset ni tittade på?

    SvaraRadera
  2. BRA KÄMPAT!!!! Klart du fixar det!
    Kram Cicki

    SvaraRadera
  3. Jag suger åt mig... Jag är modig, jag fixade det!!! Tack! Men ruskigt ont i axlarna har jag efter alla anspänningar :)

    Therese, huset blev det inget med...Vi bor kvar ett tag till, sedan får vi se var vi hamnar.

    SvaraRadera