tisdag 16 mars 2010

Finaste Helge

Twitter
Facebook

4 kommentarer:

  1. Det är så roligt att titta på syskon och se att de hör ihop. Även om de inte är direkt lika varandra så så ser man att det är syskon. Jag hittade igår foton på C när hon var 1-2 år och oj vad lika Maja och hon är. Live är de inte lika lika varandra men på foton kan man ta fel.

    Tre fina killar har du! (hm.. fyra fina killar var det ju!)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Martina, jag tycker också att jag har fyra fantastiska killar! Ja visst är det roligt med syskonlikheter (och olikheter med för den delen). Det var väldigt svårt att föreställa sig hur Helge skulle komma att se ut, Hugo och Hektor är ju inte direkt lika varandra... Nu blev det en mix, ibland drar det mer åt Hugos håll, ibland Hektors. Vad gäller temperamentet så är han nog den lugnaste av dem alla tre, än så länge i alla fall ;)

    SvaraRadera
  3. Så söt, så söt, man kan vara. Vill bara pussa och krama Helge men får ge mig till tåls lite till. Hoppas ni har en skön dag ute i solen.

    SvaraRadera
  4. Ja, jag tyckte att bilden blev så bra som Patrik tog med sin Iphone, lite mörk men man ser hur finurlig och go den lille mannen är ;)

    SvaraRadera