fredag 20 augusti 2010

Design à la IKEA



Den här lampan har jag gått och suktat efter en längre tid. Jag har sett den i ett av visningshusen en liten bit härifrån. Varje gång jag gått förbi har min blick dragits till fönstret för att skymta denna vackra skapelse. Lampan som jag trodde var en dyr designpinal men som visade sig komma från det stora varuhuset istället. Endast 1495 Kr, som hittat! Patrik, som annars brukar ha så god smak, gillade inte alls lampan så den fick inte följa med hem idag. Han behöver kanske bara vänja sig. Jag är såld!
Twitter
Facebook

2 kommentarer:

  1. Förstår dig; den e så kul. Och busig, på nåt sätt. Hojta till om du ändrar dig, blir en sväng till Ikea i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag får köra lite mer övertalning och utöva påtryckning på Patrik... Jag gillar den jättemycket men det ska ju falla båda i smaken...

    Kram

    SvaraRadera