söndag 29 november 2009

Julmarknad


Det fanns massor av fina saker att titta på!

Goda saker...


Och spännande saker...


"Vinst-varje-gång" lotterierna är de bästa tycker Hugo och Hektor! Hugo fick en läslampa som man fäster i boken. En helt perfekt vinst till en liten bokslukare! Hektor fick tatueringspennor. Han var lite skeptisk till att börja med men nu ser vi ut som riktiga kåkfarare hela familjen :) Jag försökte skrubba bort mina tatueringar i duschen men resultatet blev nästan värre. Nu ser det mer ut som blåmärken ...Undrar vad de kommer att tro på vattengymnastiken imorgon?

När vi kom hem blev det adventsfika! "Det här är min bästa smak!" konstaterade Hektor när han mumsade lussesnäckor.
Twitter
Facebook

2 kommentarer:

  1. Felix har satt två runda tatueringar på min rygg och jag hoppar till varje gång jag råkar se dem i spegeln. Ser sjukt ut.

    Ni verkar ha haft en trevlig adventsdag!

    SvaraRadera
  2. Så ni har också en tatuerare i familjen :) Vad händer om vi sammanför de båda gossarna?

    Jo, adventsfirandet var mysigt och gott! Gröt, skinksmörgås, peppisar, lussebullar, ischoklad, skummtomtar och glögg. Hur toppar man det? Jo, med hemlagad pizza förstås! Pust...

    SvaraRadera