onsdag 25 november 2009

Dagens


Dagens shopping




Dagens pyssel

Hört från baksätet idag: "Hugo, jag har fått nya Bamse!" Hugo vill såklart också läsa nya numret av tidningen och provar ett välbeprövat trick på sin lillebror "Vill du att jag ska läsa den högt för dig?" Hektor svarar med ett tacksamt ja förstås. Hugo hinner ångra sig lite, kanske det går ändå... "Eller vill du att jag läser tyst?" Hektor funderar en liten stund innan ha svarar "Det går också bra, men det är lite roligare när du läser högt." Det hela slutade med att Hugo läste hela Bamsetidningen för Hektor och den varade hela vägen till Södertälje.

Jag fick ackupunktur och grabbarna åkte iväg och fikade. Patrik spanade in en snygg skötväska som vi, efter mitt godkännande, införskaffade :) En riktigt praktisk och snygg väska från Baba Bing. Det är inte alltid detta går hand i hand. Senast hade vi en Skip Hop väska. Jättesnygg men väldigt opraktisk. Allt, oavsett vad jag skulle plocka upp, låg alltid i botten. Nu har vi ju i och för sig inte testat väskan på riktigt men den kändes väldigt välorganiserad med alla små fack och finesser!

Årets första amaryllis köpte jag också och satte ihop arrangemanget ovan med lite mossa och kanelsttänger.
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar