torsdag 21 oktober 2010

Grattis!

I dag fyller min pappa, barnens morfar år. Eller "Moffa" som barnen kallar honom. Jag är så glad och tacksam över hur engagerade mina föräldrar är i sina barnbarn. Avståndet mellan oss rent geografiskt har aldrig haft betydelse, de har ändå alltid varit nära dem. Känslorna är besvarade, när Hektor räknade upp vem han älskade mest i familjen i tur och ordning kom Helge först och på femte och sjätte plats kvalade moffa och mommo in såklart! Grattis pappa, din present från oss kommer snart. Killarna håller på och förbereder den för fullt!


Du och jag moffa...

.
... ja, du och jag Hektor!


Kunde inte låta bli att ta med den här bilden. Det är Hugo som tagit den. Hugo och pappa har alltid massa tokigheter för sig. Det är tävlingar i knasigast gåstil och vem som gör bästa grimasen och så vidare. Här tror jag att pappa vann!
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar