lördag 29 januari 2011

Dagen i bilder

Hektor och Patrik åkte på Mc-mässan i Älvsjö. Jag, Hugo och Helge åkte in till Mariefred för ett biblioteksbesök.




Hugo hittade flera spännande böcker, både fakta och skönlitterära. Själv kom jag hem med den här tidningshögen.



Dagens lunch blev betydligt nyttigare (och godare) än gårdagens. Hälsotallrik à la Angelica.

(Bild tagen av Hugo.)

Lyckades även smita in på BÅDE Waterlily OCH Äntligen. Desigualkappan fick följa med mig hem och så även setet med mössa, halsduk och vantar från Hillevi. Kappan heter passande nog: happy! Bilden är till dig pappa, är kappan fortfarande lika ful? ;)

Nu blir det poppisar och familjefilmen "Up".
Twitter
Facebook

5 kommentarer:

  1. Åh vilken fantastisk kappa, älskar den.

    SvaraRadera
  2. Pappa svarar på mammas bloggkonto: Jag tyckte att kappan var ful;) men när jag ser den på dig så blir det en helt annan kappa, faktiskt riktigt vacker i alla dessa färger, du är jättefin i den. kram pappa

    SvaraRadera
  3. Den är u*n*d*e*r*b*a*r!!!!
    Klär dig verkligen!
    Förstår att den heter happy...
    Kram

    SvaraRadera