torsdag 15 april 2010

Utmaning

Min svägerska Martina utmanade mig på sin blogg med att besvara några frågor. Jag antog utmaningen, här är frågorna och svaren :)

1. Vad är klockan?
21.57
2. Ditt namn Åsa Margaretha Angelica Adolfsson. Kallades Anki när jag var liten.
4. Piercings: Nope

5. Ögonfärg:
Blå
6. Födelseplats: Lycksele
7. Favoritmat? Grillat!
8. Har du varit i Kalif
ornien? Nej
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Konstig fråga...nej!

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja

11. Varit med i någon bilolycka? Nej

12. Krutonger eller baconbitar ? Baconbitar
13. Favoritdag på veckan? Fredagar, då börjar helgen. Fredagsmys med tacos och familjespel.

14. Favoritrestaurang: Kan längta efter "Bröderna Olsson´s" vitlöksbröd, "Soldaten Svejk´s" schnitzel och "Haga Deli´s" carpaccio...
15. Favoritsport: Ridning
16. Favoritdrink: Mojito med eller utan alkohol...just nu utan
17. Favoritglass: Hansens Romrussin!
18. Walt Disney eller Warner Bros: Ingen aning...
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Palmyra Kebab i Årsta

20. Vilken färg har din sovrumstapet? Vit med med beiga medaljonger
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen men jag har skrivit det två gånger pga att det hann gå ut innan uppkörningen
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Martina
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?
NK!
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Tar en promenad

25. När går du och lägger dig? När jag är trött

26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Jag antar bara Martinas utmaning, skickar inte vidare...
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara ? Se ovan, men den som vill får precis som Martina skrev på sin blogg skriva i gästboken!
28.. Vilket tv-program missar du inte? Solsidan! synd att det är uppehåll nu.

29
. Senaste person du gick ut och åt middag med? Oj, var det verkligen sååå länge sedan? Det var tillsammans med X-com gänget
30. Ford eller Chevrolet? Kia ;)

31. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet av tv:n

33. Hav eller flod? Hav
34. Hur många tatueringar har du? Ingen

35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej, jag tankar i tid och otid.
37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet ?
22.23
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar