lördag 17 april 2010

Same, same...

I dag har Hektor haft en kompis hemma. Han är sin vana trogen, säger alltid nej först när en kompis ringer på och vill leka, men ändrade sig. Sedan var det lek hela dagen lång! Lukas stannade över på både lunch och fika. Vid fikat konstaterade han att han inte kan ha någon hund eller katt för att hans mamma och pappa är allergiska men att han gärna skulle vilja ha ett djur. Det pratades på om djur, snälla hundar och busiga katter. Efter fikat hägrade tågbanan igen. Jag satte mig i soffan med Helge medan killarna körde med tågen. Rätt som det är säger Lukas "Åhh, vad jag längtar efter att få klappa Zeke!" Jaha, svarar jag. Vem är Zeke,är det någon hund eller katt du känner? Lukas tittar lite konstigt på mig och pekar på Helge. Same, same but different.
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar