fredag 18 februari 2011

Dåligt uppdaterat

Jag har varit dålig på att uppdatera här. Eller, egentligen inte. Jag har massor av opublicerade inlägg som jag valt att inte lägga upp. Varför? Jag vet inte riktigt, jag har tappat fokus på det jag började skriva om. Min vardag, en slags dagbok där mina tankar och mina ord fick fritt flöde. Plötsligt kändes det ena eller det andra inlägget lite tråkigt eller lite fånigt... Men nu får det vara nog, jag är ju bara jag. Tillbaka på banan. Vi hörs!
Twitter
Facebook

3 kommentarer:

  1. Ut med det bara!

    Själv får jag inte till något, har inte ron att sitta ner och samla tankarna. Men det kommer när det kommer.

    Kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. Håller med Tina; bara låt det komma.
    Du är du och du är unik!

    Tack för lånet av skridskor. Jag och A var på middag igår hos mor och far och lämnade skridskopåsen i carporten, då ni inte var hemma.
    Kram till er!

    SvaraRadera
  3. Tack fina! Jag ska försöka vara mindre självkritisk och hitta tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera