lördag 25 december 2010

Julklappskul

Storkillarna fick en gemensam julklapp av kusinerna i Tyskland. Teatersmink med svampar, penslar och en tjock bok med massor av inspiration. Killarna blev jätteglada och de ville sätta igång och måla, frågan var bara vem... Hektor ville inte bli målad och inte heller Hugo. Patrik var inte heller så sugen och Helge för liten. Kvar var... ja just det, jag! Och som den snälla mamma jag är ställde jag upp som modell, två gånger om dessutom :) Hugo ändrade sig och jag fick måla honom också. Resultatet syns nedan.


Hugo ville bli läskigt sminkad...


...och jag blev en Halloweenclown. Hugo har fått tröjan på bilden av sin store idol Walter Kurtsson, den är lite stor men han älskar den!


Hektor hittade på sin sminkning helt själv.
Twitter
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar