onsdag 5 maj 2010

Smått och gott

Så var det dags! Smakisarnas-era har påbörjats. Först ut blev banangröten. Nu så här i efterhand kanske inte det smartaste valet, en ganska söt och god gröt. Men det fick bli så då vi började introducera smakisarna på kvällen. Helge sov som en stock i natt, jag vet inte om det var grötens förtjänst eller att jag också somnade in vid nattningen... Det återstår att se, idag fick han sin andra smakportion och jag höll mig vaken vid nattningen.


Det här var ju gott!


Mera, mera!


Hektors paradrätt är pannkakor. Här står han och vispar ihop smeten till kvällens middagsmat!
Twitter
Facebook

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk bild på Helge med d*e*n blicken!
    Min paradrätt e också pannkakor; kanske jag och Hector ska kalasa ihop!

    SvaraRadera
  2. Ja, Helge ser helt "besatt" ut, det gick bra med både första och andra omgången av smakisar! Hektor har nog gärna kalas med dig! :)

    SvaraRadera