tisdag 2 februari 2010

Faller en faller alla...

Jag har känt det. Ända sedan klockan tio då jag klev in i duschen för att "pigga på mig". Men jag är min vana trogen. Trots tydliga symptom så negligerar jag, förtränger och hoppas, hoppas innerligt att kroppen ska ha fel. Men även då jag hoppade över lunchen och har sovit mig igenom hela eftermiddagen (tillsammans med resten av familjen!) och kvällen så kom den. Nu är det bara Helge kvar. Hoppas, hoppas att den lille kraken slipper vinterkräket...
Twitter
Facebook

4 kommentarer:

  1. Klart han klarar sig! Jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. ojdå, jag var inloggad som Pappa... Både jag och Pappa håller tummarna!;)

    SvaraRadera
  3. Äh, jag menar jag är ju Martina! (fast det hade du säkert fattat)

    SvaraRadera
  4. Åh, vad tufft för dig! Hoppas innerligt att Helge klarar sig!
    Finns det nån dag som kan passa dig då jag kikar förbi och tittar på dina gardiner, eller val av gardiner?

    Kram, kram!

    SvaraRadera